عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

جیب های دلم را می گردم

مبادا چیزی گم کرده باشم

اه خدا خویش را

و مهم تر از همه  تو را..



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت12:44---23 مرداد 1393
سلام به دوست وبلاگی خودم . وبلاگ عالی داری. خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی . (mohammadslr.loxblog.com ) پاینده و مانا باشی

mohammad
ساعت12:41---23 مرداد 1393
سلام به دوست وبلاگی خودم . وبلاگ عالی داری . خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی. پاینده ومانا باشی . خداحافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 / 5 / 1388برچسب:, ] [ 6 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 530
بازدید کل : 32899
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1